Na marginesie włamu

Wczoraj okradziono mi mieszkanie. Szkoda lapka, zdążyłam go polubić 😦 Czekając na policję otworzyłam brewiarz i zaczęłam odmawiać nieszpory. Czytanie rozpoczynały słowa: „Za pełną radość poczytujcie to sobie, bracia moi, ilekroć spadają na was różne doświadczenia.”

😀

Ulżyło mi. Nie dość, że mam genialnych sąsiadów, którzy bardzo mi pomogli wczoraj wspierając,  dając gorącą kawę i pomagając w instalacji drugiego zamka, to najważniejsze było to poczucie, że Bóg przy mnie jest. Pamięta o mnie i chce mi pomóc przez to trudne doświadczenie przejść. Zresztą po raz kolejny bardzo wyraźnie zobaczyłam, jak ulotne jest to, co jest materialne i że jeśli trzeba w cos inwestować, to w relacje z ludźmi. Ubóstwo rulez 🙂

16 thoughts on “Na marginesie włamu

    • obiecuję, że się nie puszczę, nawet za komputer 😉 dzięki za wsparcie, bardzo mi było potrzebne
      a hart ducha to dostałam od Pana B. w prezencie i bardzo Mu jestem wdzięczna 🙂

  1. Nie gromadźcie sobie skarbu na ziemi… 🙂
    Praktykujesz to wezwanie na sobie i jakby wbrew sobie, ale ważne, że znajdujesz w tym uzasadnienie.

    PS. Bez względu na wszystko, jak najmniej takich doswiadczeń.

  2. Podziwiam Twój hart ducha. To wielka łaska od Boga, taki spokój w tak trudnej sytuacji. Wspaniałe świadectwo: żyjesz tak jak głosisz. Niech Cię Pan Bóg wspiera i da nowego lapka. Serdeczne pozdrowienia.
    PS. Mojemu Tacie ukradziono kiedyś wszystkie cztery koła z małego fiata. Fiacik stary, koła też nie najnowsze. Tata zgłosił kradzież, bo tak wypadało, ale nie robił sobie nadziei, że odzyska koła. Jednak, ku jego niebotycznemu zdumieniu, po ok. miesiącu odwiedził go rozpromieniony funkcjonariusz MO z nowiną, że złodziei schwytano, a koła odzyskano. Milicjant na wniosek taty dostał nagrodę za gorliwą służbę… Życzę Tobie i policji takiego cudu i w tej sytuacji.

    • Nie ukrywam, że byłoby to miłe 🙂 Nowego lapka musiałam nabyć, bo to moje narzędzie pracy, ale jakby stary wrócił to też się na niego nie obrażę 😀
      Dzięki za dobre słowa!

Skomentuj

