Pokarało

Najpierw zdechł domowy. Następnego dnia zapakowałam kompa na swe wyurlopowane plecy i zaniosłam do pracy. Wtedy zdechł pracowy. A tak dokładnie to został zdechnięty. Kto by pomyślał, że klerycy to zdychaciele internetu, ech.

W zawiązku z tym wczoraj robiłam wszystko, co miałam do zrobienia na kompie bez potrzeby zapuszczania się w sieć a dziś pracuję z domu. Bo domowy został wskrzeszony przez sąsiada :]

A pokarało za uzależnienie od sieci. Z którym miałam walczyć, nawet mam już opracowaną strategią. I co? I nico.

Ale postaram się, żeby teraz zdecydowanie jednak było coś. O.

10 thoughts on “Pokarało

  1. Masz strategie walki z uzaleznieniem od sieci? Wydaj to w formie ksiazki/skryptu/czegokolwiek… O ile dziala zbijesz miliony 🙂 Czyli nadal jednak milionow nie zbijesz…

  2. Dobrym sposobem internetowego „odwyku” są także spotkania z wirtualnymi znajomymi w realu 😀 Nie dość, że człowiek w miłym towarzystwie czas spędzi to jeszcze wyśmienitej kawy się napije, tudzież wyborną szarlotkę skonsumuje… ;-P

Skomentuj

